sâmbătă, 31 ianuarie 2015

test de evaluare initiala, limba romana, clasa a III-a

Nume şi prenume:                                                                 Data :

TEST DE EVALUARE

1.     Dictare:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............

2.     Citiţi următorul text :


S-a terminat vacanţa de vară. Îmi amintesc o ultimă întâmplare.
Eram la ştrand, o zi toridă. Îmi făcusem un nou prieten, Mihai. Când am ieşit din apă, Mihai a alunecat, a căzut şi şi-a fracturat piciorul.
Mă întreb dacă el a ajuns astăzi la şcoală să primească manualele de clasa a IV- a.

3.      Răspundeţi la următoarele întrebări:
a.     Unde şi când se petrece intâmplarea?
b.     Ce i s-a intîmplat lui Mihai?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


4.     Găsiţi cuvinte cu înţeles asemănător pentru:
·        s-a terminat-
·        prieten-
·        bucurie-

5.     Găsiţi cuvinte cu înţeles opus pentru:
·        Nou-
·        am ieşit-
·        prieten-

6. Despartiti in silabe urmatoarele cuvinte:
cuminte =
copilarie =
tabla =


7. Formuleaza enunturi cu urmatoarele cuvinte: ruginii , cenusii , toamna , pasari calatoare .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu