duminică, 1 februarie 2015

test de evaluare limba romana 22, clasa a IV-a


                                                                                        Nume : ……………………..
                                                                                        Data : ....................................


                                                        Test de evaluare limba romana 

1.Corectati urmatoarele propozitii :
    Mama mea este un femeie extraordinar. Tu o ascult mereu.Iau note mare la scoala.
   El este sora mea si tu o iubesc foarte mult. Ea mia cumparat o rochita albastru . Mam dus la scoala pentru a invata lucruri noua .









2.  Transformati urmatoarele propozitii enuntiative afirmative in propozitii enuntiative negative :
 a) Noi am luat note foarte mari la scoala.


b) Sora mea a citit o poveste cu zane .


c) Andreea a cumparat o cutie de ciocolata .


3.Transformati urmatoarele propozitii simple in propozitii dezvoltate :
a) Eu privesc.


b) A venit primavera.


c) Copacii infloresc

4. Subliniati si analizati numeralele din textul urmator :
   Eu sunt o eleva de nota zece. Mereu am fost prima pe clasa din cei douazeci si trei de elevi. Pe nivel de scoala sunt a saptea eleva. Avem o scoala cu trei sute nouazeci de elevi.Avem treizeci de profesori , si cladirea are treizeci de incaperi.Scoala noastra este a patra ca nivel de invatatura , pe judet.

5.Alcatuiti propozitii cu urmatoarele cuvinte : nu-l , n-o , nu-i .

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu